مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-26اجتماعي

آتش سوزی تالاب انزلی به تشریک مساعی منتج شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه آتش سوزی تالاب انزلی در سه منطقه از این تالاب رخ داد گفت:آتش سوزی در تالاب انزلی اتفاق بدی بود اما به تشریک مساعی منتج شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه آتش سوزی تالاب انزلی در سه منطقه از این تالاب رخ داد گفت:آتش سوزی در تالاب انزلی اتفاق بدی بود اما به تشریک مساعی منتج شد.

ساسان کفایی امروز در جلسه احیای تالاب انزلی که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه تالاب انزلی 19 هزار و 485 هکتار مساحت دارد و نگین شمال کشور محسوب می شود، افزود: ارزش و اهمیت این تالاب اگر بیشتر از دریاچه ارومیه نباشد، کمتر نیست.

وی با بیان اینکه افراد سودجو تصرف اراضی حاشیه تالابی را مد نظر دارند و لذا اقدام به آتش سوزی حاشیه تالاب و در نهایت تملک این اراضی می کنند، گفت: یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با گشت و پایش و کنترل شبانه روزی با هرگونه تصرف برخورد می کند.

کفایی در خصوص آتش سوزی اخیر تالاب انزلی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی ها در سه منطقه رخ داد که در چراغ پشتان بیش از دو منطقه دیگر بود.

وی تصریح کرد: مردم به ما در احیای تالاب انزلی نشان دادند هرجا مسئولین کاری را شروع کنند، بلافاصله جوامع انسانی به خصوص جوامع محلی برای مشارکت خواهند شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی تالاب انزلی به تشریک مساعی منتج شد

آتش سوزی تالاب انزلی به تشریک مساعی منتج شد